Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Προδότης είναι και αυτός που τους πληρώνει τα μέτρα


Όταν μετά από μια μικρή διακοπή ρεύματος ξανά άνοιξε η τηλεόραση ξεκίνησε από το πρώτο κανάλι το οποίο είναι το κανάλι της βουλής
Δεν το έδωσα σημασία και το άφησα να παίζει καθώς έκανα κάποιες αναρτήσεις εδώ στο μπλοκ. Ελα που μετά από κάποιες ώρες τα νεύρα μου κοντέψαμε να μου τινάξουν τον εγκέφαλο .

Όλα αυτά που άκουσα να λέγονται στη βουλή περάσανε μέσα στο μυαλό μου και  ήταν όλα τόσο παρανοϊκά και εκτός πραγματικότητας που αναρωτήθηκα σε κάποια στιγμή μήπως τρελαίνομαι ; μήπως είμαι εγώ σε εικονική πραγματικότητα; είναι δυνατόν αυτά τα ανθρωποειδή να αποτελούν την βουλή της Ελληνικής Δημοκρατίας; είναι δυνατόν αυτά τα αποβρασματα να τα έχουμε ψηφίσει ; και όμως είναι δυνατόν
Σήμερα..
θυμάμαι όταν πριν από 5 χρόνια έκοψα τα ναρκωτικά ονειρεύτηκα να ζήσω σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος μέσα στην κοινωνία λειτουργώντας μέσα στα λογικά και νόμιμα πλαίσιά της.
Νόμιζα πως έφυγα από την παράνομη ζωή και εντάχθηκα σε μια κοινωνία που έχει αρχές και όλοι αυτοί οι νόμοι που με κυνηγούσαν για παράνομη χρήση ουσιών, πράττουν το ίδιο για όλα τα αδικήματα και κυνηγάνε όλους τους παρανόμους χαχαχαχαχα αυτή ήταν η πρώτη μου αντίδραση σε αυτή την σκέψη μου.
Και όμως τα πράγματα είναι τελείως γελοία και τραγικά ταυτόχρονα 
Για τις αρχές θα πω δυο λόγια : τους τόννους με ηρωίνη και κοκαΐνη ποιος τους φέρνει; ναι ναι καλά καταλάβατε ο ναρκομανής της πλατείας που παει φυλακή γατί πίνει τα ναρκωτικά τα οποία φέρνουν κάτι τύποι με κουστούμια και γραβάτες …..


Το ίδιο δεν ισχύει και για όλα το κοινά; π.χ. τους φόρους τους πληρώνει αυτός που δεν έχει λεφτά ενώ αυτός που έχει λεφτά  νομοθετεί
Η λύση;
Όταν κατάλαβα ότι θα πέθαινα από τα ναρκωτικά άρχισα έναν δύσκολο αγώνα ο οποίος αγώνας ήταν και άνισος και χρειαζότανε βοήθεια από ανθρώπους όπου περάσανε τα ίδια
Τρία πράγματα ήταν τα βασικά για να κόψω : ειλικρίνεια , προθυμία και ανοιχτό μυαλό
Αυτά τα τρία έπρεπε να τα εφαρμόσω σε μένα , να γίνω ειλικρινής με τον εαυτό μου ήταν και είναι  η βάση , να γίνω πρόθυμος και να πάω σε οποιαδήποτε διάσταση αρκεί να μην κάνω χρήση και να έχω ανοιχτό μυαλό για να μπορώ να ακούω .Όλα αυτά ένα στόχο είχανε : να σπάσουν το εγώ Κανένας αγώνας δεν κερδίζεται αν πρώτα δεν σπάσω το εγώ μου , αν δεν πάω στο εμείς δηλαδή στο κοινό η αλλιώς όλοι για έναν και ένας για όλους
Και ρωτάω σήμερα ποιος έχει γίνει ειλικρινής με τον εαυτό του ; ποιος είναι πρόθυμος να παει σε οποιαδήποτε διάσταση προκείμενου να ελευθερωθούμε σαν κοινωνία; ποιος έχει ανοιχτό μυαλό για να ακούσει προτάσεις, ιδέες κτλ από τον συνάνθρωπό του; 
Δεν μπορώ να ακούω άλλο την γκρίνια του καθενός για τους φόρους κτλ και την επομένη να τον βλέπω να τρέχει να τους πληρώσει φοβούμενος τις παράνομες αρχές του κράτους
Θέλετε να πέσει αυτό το πολιτικό σύστημα και να ξαναδημιουργήσουμε όλοι μαζί ένα κράτος κοινωνικό και δημοκρατικό; ε τότε σταματήστε να τους πληρώνεται . σταματήστε να τους συντηρείτε . κάθε φορά που τους δίνετε λεφτά τους προσθέτετε δύναμη στην εξουσία σας. 
ναι του πληρώνεται για να σας εξουσιάζουν και να αποφασίζουν για τα δικά σας όνειρα , για τις δικές σας ζωές και το πιο τραγικό για τις ζωές των παιδιών σας.
Τα πράγματα είναι απλά για αυτό φαίνονται και δύσκολα και θα το πω με ένα μικρο παράδειγμα: όταν ήθελα να κόψω τα ναρκωτικά υποτροπίαζα πολλές φορές γατί ήθελα να κόψω την ηρωίνη και να πίνω μαύρο, αλλά το θέμα ήταν ότι ήμουν φτιαγμένος και εδώ το ίδιο είναι δεν γίνεται να είσαι εσύ αφορολόγητος και τον διπλανό σου να του κλείνει το μαγαζί η εφορία 
Έκοψα τα ναρκωτικά όταν σταμάτησα να πίνω , όταν έμεινα νηφάλιος 100% 
Έτσι και εδώ η τους ρίχνουμε η τους συντηρούμε όλα τα άλλα είναι εγωιστικές εκλογικεύσεις και άρνηση για αγώνα και θυσία

Υ.Γ. και μην μου πει κανένας για τα παιδιά μου τους ανέχομαι κτλ . ας σκεφτεί λίγο τι κοινωνία είναι αυτή που ζούμε όταν στην παιδεία και στην υγεία βασιλεύει η παραπαιδεία και τα φακελάκια …............. 

ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


πηγή: www.triklopodia.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου