Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Αποστομωτικό μήνυμα προς όλους από το επίσημο fb του ΕΠΑΜ με αφορμή τον εορτασμό της δημοκρατίας..

Aπό αναγνώστρια της σελίδας μας λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα : 

'' .. Σας απαγορεύω, να γιορτάσετε σήμερα για χάρη μου.
Κουράστηκα, κοντά 2.500 χιλιάδες τώρα, να φιμώνετε, να θυσιάζετε, να εξαθλιώνετε, να εξουσιάζετε τους λαούς στο όνομα μου.
Σας απαγορεύω να πνίγετε τις ελεύθερες φωνές, να κυβερνάτε με το βούρδουλα ή τα Ματ, να κωφεύετε στα αιτήματα των πολλών για ενα αόριστο δημόσιο συμφέρον ή την πατρίδα. Πατρίδα είναι οι άνθρωποι της, κανένας άλλος!

Σας απαγορεύω να κλέβετε επ΄ονόματι μου την μπουκιά από το στόμα των πολλών, την ανάσα από το στήθος των απελπισμένων, την χαρά από τα μάτια των παιδιών, την ελπίδα από την καρδιά των ηλικιωμένων.
Σας απαγορεύω να σκορπάτε τον φόβο, την ανασφάλεια, τον όλεθρο!

Κι εσείς, οι πολίτες, μην χαμογελάτε! Δεν έχω καμιά διάθεση να σας χαϊδεύσω τα αυτιά. 
Τι τους κρατάτε, γιατί σκύβετε το κεφάλι, γιατί σιωπάτε, τι περιμένετε γονατιστοί; Τίποτα δεν χαρίζετε σε αυτόν τον κόσμο. Είστε ο κυρίαρχος λαός, όχι μάζα, όχι όχλος όπως σας θέλουν κάποιοι, το μόνο και αδιαμφισβήτητο αφεντικό. 
Σηκωθείτε, διεκδικήστε ελευθερία, ισονομία, ισότητα, δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια.

Κουράστηκα σας λέω! Ως εδώ και μη παρέκει!

Εδώ γεννήθηκα κι εδώ όπως πάει θα αφήσω την τελευταία μου πνοή.
Είμαι η δημοκρατία και δεν γιορτάζω, πενθώ, δεν αισθάνομαι καθόλου καλά σας λέω! .. '' 

www.facebook.com/metopo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου