Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΜΙΚΗΣ: Ο τόπος που έγινε από τις εξαιρέσεις του, θα γεννήσει τους εξαιρετικούς που θα βοηθήσουν την Σπίθα να γίνει Φως.



Παραδέχομαι ότι πάνω από τα λεγόμενά μου πλανάται ένα ερώτημα: «Και γιατί θα πρέπει να δημιουργηθούν 1000 Σπίθες (τουλάχιστον) για να επιτευχθεί η ενότητα του Λαού; Αφού είναι βέβαιο ότι η πλειοψηφία του Λαού μας σήμερα είναι αντίθετη προς την πολιτική της Τρόικα, γεγονός που φάνηκε πανηγυρικά με το Κίνημα των Αγανακτισμένων σε όλη την Ελλάδα και με τις συγκεντρώσεις της Σπίθας στα Προπύλαια, στο Βελλίδειο, στην Αριστοτέλους, στο Rex, στη Νάουσα, στα Χανιά και στο Ηράκλειο; Μήπως παίζει ρόλο η ηλικία σου;»


Η απάντησή μου είναι ΟΧΙ, δεν παίζει ρόλο η ηλικία μου αλλά το γεγονός ότι δεν σχηματίστηκε γύρω μου μια ομάδα επωνύμων από κάθε κλάδο, με αξία, ικανότητα και ήθος. Όχι μόνο για λόγους ψυχολογικούς αλλά και ουσιαστικούς. Γιατί όσο ικανός κι αν είναι ένας άνθρωπος, δεν μπορεί να εκπροσωπήσει και να φέρει εις πέρας ένα τόσο σημαντικό και δύσκολο έργο όπως είναι η ηγεσία μιας Κίνησης που διεκδικεί την ψήφο εμπιστοσύνης για να εκπληρώσει τόσο υψηλούς στόχους όπως είναι η μετωπική σύγκρουση με το Σύστημα Εξουσίας.

Με εξαίρεση τον Καθηγητή Γιώργο Κασιμάτη έμεινα από την αρχή ως το τέλος μόνος! Πώς τάχα εξηγείται αυτό το φαινόμενο; Μόνο με... την έλλειψη εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου; Υπάρχει φυσικά κι αυτή η εκδοχή… Όμως από την άλλη μεριά δεν μου επιτρέπεται να αναφερθώ στις δεκάδες προσωπικότητες που από το 2009 με έχουν επισκεφθεί για να μου ζητήσουν να μπω επί κεφαλής σε ένα Κίνημα Διαμαρτυρίας, Αντίστασης και Αλλαγής. Όλοι αυτοί εξαφανίστηκαν μετά την πρώτη μου ομιλία στα Προπύλαια! Απ’ τη μια μεριά ήρθαν να μ’ ακούσουν 60.000 απλοί Έλληνες και ταυτόχρονα χάθηκαν δια παντός ΟΛΟΙ οι επώνυμοι και ανάμεσά τους αυτοί που με καλούσαν να πάρω θέση. Σας αφήνω να σκεφτείτε τι ακριβώς συμβαίνει στη δική μου περίπτωση. Ας μην ξεχνάμε όμως τους τρόπους με τους οποίους διαχειρίστηκαν, επηρέασαν, διαμόρφωσαν και σε πολλές περιπτώσεις διέφθειραν ειδικά τους επώνυμους -σε κάθε χώρο- οι κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν ή να τους εκμηδενίσουν σύμφωνα με τα κομματικά τους κριτήρια και συμφέροντα. Αν με ρωτήσετε, θα σας πω ευθέως ότι αυτά τα τρία χρόνια που έμεινα μόνος, με έπεισαν ότι οι κοινωνικές ηγεσίες είναι χαλασμένες, εξουδετερωμένες και γι’ αυτό ο Λαός τις αντιμετωπίζει με δυσπιστία.

Για να συμπληρωθεί αυτή η έλλειψη των επωνύμων αναγκάστηκα να σας προτείνω τις 1000 Σπίθες. Όσο για την ηλικία μου, εσείς μπορείτε να κρίνετε καλλίτερα από κάθε άλλον για την ηλικία της θέλησης και της σκέψης μου. Και καταλήγω με την δήλωση: Αν αυτή τη στιγμή είχα μαζί μου είκοσι (δεν χρειάζομαι πιο πολλούς) άξιους και αποφασιστικούς όπως εγώ επώνυμους, θα μπορούσα να «χτίσω» το Εθνικό Παλλαϊκό Αντιστασιακό Μέτωπο το πολύ σε έξι μήνες!

Ας μην κάνουμε λοιπόν όνειρα και ας προσγειωθούμε. Για ένα πράγμα θέλω να είστε βέβαιοι: Ότι όσο θα είμαι όρθιος, δεν θα επιτρέψω σε κανένα και σε καμμιά περίπτωση να σβήσει την Σπίθα που άναψα. Μόνο που από δω και πέρα αποφάσισα να θέσω κριτήρια σοβαρά για την τιμή να λέγεται κάποιος Σπιθίτης. Κριτήρια ήθους, χαρακτήρα, πίστης και μόρφωσης. Κάθε Σπιθίτης από δω και πέρα θα πρέπει να γίνει ένας «απόστολος» με σκέψη που να φωτίζει και χαρακτήρα που να εμπνέει και να πείθει.

Ο σπόρος έπεσε κι αν χρειαστεί ακόμα και δέκα και είκοσι χρόνια για να γίνει δέντρο και να καρποφορήσει, γνωρίζω ότι αυτός ο τόπος που έγινε από τις εξαιρέσεις του, θα γεννήσει τους εξαιρετικούς που θα βοηθήσουν την Σπίθα να γίνει Φως.

Αυτά ήθελα να σας πω.

Αθήνα, 27.8.2013

Μίκης Θεοδωράκης
στο www.spitha-kap.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου